En morronzoo...

Nu ska jag göra en morronzoo.

Hissar:
  • Pengar, ingen kan förneka att pengar gör en lycklig.
  • Ledighet, har tagit ledigt i veckan från skolan. Det har varit så välbehövt att jag inte ens ångrar mej det minsta lilla. Jag har glömt bort hur det är att va ledig, så jag håller på att lära mej det nu, lagomt tills jag ska tillbaka till all stress och jäkt.
  • Saga, om man kollar på ungen så ser man ett energiknippe utan dess like, hon är en glad fis! Mammas fis dessutom!
Dissar:
  • Superwomen syndromen, som många kvinnor har. För att mitt börjar ta slut! Eller är slut.
  • Pengar, tänk att pengarna styr våra val i livet. Alla behöver det, alla vill ha det.
  • Midjehöga byxor. Dom är sköna, det är snyggt, men det blir tajt!  Man sätter på sej byxorna tidigt på morgonen, dom sitter bra. Dom sitter perfekt. Midjan är en kroppsdel som spänner ut sej efter mat, dryck och en och annan kaka. Detta hande mej igår, jädrar vad ont i magen man kan få då. Är ungefär som att magen inte kan jobba på som vanligt när det knipsas av med en åtsittande byxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0