En sån dag...

en sån dag man knappt vill minnas nått utav... Och dagen har knappt börjat än!!!

Men eftersom min mormor fyller år idag, och hon tycker att jag har ett väldigt ovårdat språk i min blogg, ska jag respektera henne ( bara på hennes födelsedag ) så idag kan jag inte skriva om hur jag vart utslängd från skolan. Det får läsa om imorgon!


Grattis mormor på 67 (?) årsdagen! En ung å fräsh tant i sina bästa år.

Eftersom jag egentligen hade skola hela dagen idag, men vart utslängd så ska  man väl till å göra nån nytta. Johan och Linda kommer sen på en slurk kaffe, också äre ju den rätte för rosing och dh ikväll. Men nu då? Tror jag ska ladda över lite bilder och kanske om jag orkar framkalla lite grann. Men det är ju så drygt....
Måste bli bättre på att ladda upp bilder.. kanske kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0