Ensam mamma söker

Mina kompisar är inte riktigt kloka. Linda och Sandra. Linda har pratat om det förr, om att hon ska anmäla mej till Ensam mamma söker.
Igår står jag och steker pannkakor. Linda börjar skicka sms om hur min drömman ser ut. Jag svarar lite halvtorftligt. Hon fortsätter med sina frågor. Jag bir lite halvskeptiskt till vad hon håller på med. Sen börjar Sandra skicka sms om hur min drömdejt ser ut. Där börjar mina misstankar om nått fuffens komma in. Det kommer massor av frågor. Jag svarar inte så värst seriöst eftersom jag inser att du sitter och lurar på nånting. Sista frågan jag får ' Varför ska just du va med i Ensam mamma söker? ' HAHA! Jävla roliga dom är! Så dom har seriöst skrivit det jag svarade på frågorna som jag svarade på, och skickat in! Jävla tokar det där är!

Igår ringde jag till min kära mor för jag skulle ha receptet på pannkakor. Hon sa att hon skulle ge mej en glad nyhet. Jag tänkte att det kanske för en gångs skull är nått bra nån vill berätta för mej.
Men tror ni verkligen det? NEJ!
Nu har skatten på bilen kommit också. Helt fantastiskt vad bra. Skatten = 1700, lagning av bilrutan= 1662. Hyran= 2900. Dagis= 150. Internet= 620. Och flera småräkningar. = 6800 :-
Lön: På sin höjd 6000:-
Fan va lycklig man blir!
Tur att man har resurser att ta ifrån.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är det bara att hålla tummarna att du kommer med och hittar dig din dröm man.:)

2009-03-18 @ 22:50:13
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0