För att du finns!

Jag måste va jävligt rolig att kolla på tv med. Jag somnar jämt. Igår vet jag inte hur länge jag orkade hålla ögonen öppna. Somnade ifrån mitt te till och med, har aldrig hänt förr. Så idag ska jag endån in å besikta bilen och på skolan å ha avstämning i social psykiatri, så då ska jag köpa lite uppåttjack. Shi chan, det enda som funkade för mej där vid jul. Jag kan ju inte påstå att jag vart hyper av det, men den enorma tröttheten försvann, och nu är jag inte lika trött, så det blir kanon.

Iaf, åkte till sandra igår efter skolan. Hon bjöd på gräddstuvad pytt med grönsaker i. Man får andra smaklökar när man blir äldre. För jag tyckte nämnligen att det va gott och åt två portioner. Förut kräktes jag nästan när man tvingades äta det.. Senare iväg till Kicken som skulle ge sej an mitt lyse igen. Han visste inte om det var för högt eller för lågt, och såg ingen skillnad från det andra lyset, så han sa att jag va tvungen att fråga där hur felvinklad den va. Men det kan ju inte ha varit mycket iaf, eftersom det inte syntes.Han kanske hade en dålig dag,gubben!
Och sen va jag och Sandra lite småhurtiga och åkte hem  till mej och tränade, drack smoothie och kollade på tv. Sen kom Linda hit å kollade på grey's. Jag somnade som sagt..

Vi ska åka iväg sen och träna på badet. Eller jag och sandra ska gymma, och bettina och Linda ska bada. Får se om bebisen är snäll, och hoppas på att det inte är så mycket folk bara. Men min bebis brukar ju va snäll.
Förresten, arnold skulle leka lite med henne igår och då fick hon tassen i ansiktet, så nu har hon en liten krigsskada där. Måste ju synas att hon leker för fan!

Nee, nu har jag betalat alla mina räkningar förutom skatten på bilen. Så nu kanske man kan leva ett tag till. Ska ringa på dagis och höra om hon får komma dit en sväng från tolv så att jag kan åka på skolan ostört. och sen besikta bilen. Får se hur det blir vettja.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Du är skit tråkig att kolla på tv med =P

2009-03-19 @ 15:21:22
URL: http://radstromk.blogg.se/
Postat av: Kenny

Sv. Ja krysset = Exet.. hallå liksom :P fast in i ditt daimkryss vore ju nått ;) haha

2009-03-19 @ 21:04:43
URL: http://radstromk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. ja krysset = exet =P haha ja in i ditt daimkryss vore ju nått ;) puss

2009-03-19 @ 21:23:57
Postat av: Kenny

Sv. ja krysset = exet =P haha ja in i ditt daimkryss vore ju nått ;) puss

2009-03-19 @ 21:24:12
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0