Från galenskap till dårskap!

Min mamma och Paul är galen som fortfarande har kvar Alexander. Men nu har dom gått och blitt 2 galenskapsdårar!
Dom ska nämligen skicka Alexander i träning hos Robert Bergh. Hör ni hur det låter? Dom ska investera i hästfan, trots att han är hjärnskadad sen barn. Måste ha varit den där vurpan han gjorde i boxen. Haha!
Trots bristande ekonomi ska dom skicka iväg han på träning. Nästan en hel månadslön kostar det att ha havremoppen där, Och då tillkommer kostnader för skoning också.
Jag brukar vara ganska optimistisk, men vad gäller Alexander finns inget att göra. Han är en tölp. Det är han. Det är svårt att lära om tölpar. Nu får vi hoppas att jag har så inihelvetes fel, och att vinden vänder och att dom nån gång får lyckas och glädjas som många andra i den branchen strävar efter.
Vi får glädjas åt en sak iaf, skulle det visa sej att hästen inte förbättrar sej, eller inte kommer till start inom 2 månader, får han inte vara kvar där. Så helt ruinerad blir dom ju inte på så sätt.
Skulle jag vart dom, skulle jag skicka iväg Bitchen istället, men det är jag det. Och Alexander skulle jag skickat dit upp till Nangiala. Ner? Upp? Ääh fan...

Satsar man ingenting kan man inget vinna, men å andra sidan, satsar man inget, förlorar man ingenting!

Nu ska jag byta om, och träna lite grann. Försöker få tag i Linda och se vad hon gör, men hon svarar ju inte. Kanske blir en lugn hemmakväll ikväll. Känner mej aningen trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0