Gratulera mej!

Trots att jag somnade framför tv:n igår strax efter 21, och gick å la mej direkt efter jag vaknat, lyckades jag försova mej imorse. Vaknade ' pigg ' och utvilad när klockan ringde kvart över sex imorse. Tänkte att jag skulle ligga å dra mej ett litet tag, och vaknar upp en timme senare. Men jag lyckades komma i tid till skolan. Hit vågar man ju inte komma försent en gång till!

Jag och anita tog som sagt en långpromenad i det fina vädret igår. Eller lång och lång... Vi hade klätt på oss ordentligt med täckbyxor och varma kläder, kanske inte direkt genomtänkt i gassande solsken. Iaf, Johan och Daniel kom och hämtade oss på skotrarna den sista biten. Vi åkte över sjön. Daniel och Anita körde fast på sjön, långt ner i vattnet. Där fick vi användning av våra varma kläder. Vi fick krypa iland. Trots det var vi dyngsura om fötter och händer. Men vad gör man inte för att få va ute i friska luften?
Bilder kommer sen:)

Idag hade jag tänkt att ge mej själv en belöning och nått att se fram emot. Jag vandrade bort till Moas nu på lunchen och hade tänkt att boka en tatueringstid  Jag gjorde det aldrig. Jag hade ingen bild med mej, och det va lättare för han att avgöra tiden om jag hade bilden med mej. Så jag skulle återkomma.
Det som va lite synd där då va att första tiden va 27 (!!) juli, mitt i sommaren. Inge sola, inge bada. Så kanske får ta en tid längre fram istället. Eller så om han kollade på bilden och om han trodde att det inte skulle ta så lång tid så kanske han kunde klämma in mej nånstanns. Man kan ju alltid hoppas =)

Jaja, nu har vi en ny kursstart. Arbetsmiljö och säkerhet. Bäst man går så man inte blir försen!


Kommentarer
Postat av: anita

haha, SISTA BITEN?! HAHAHAAHAHHA :D :D :D :D

2009-03-17 @ 20:26:16
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0