Ibland undrar jag..

om folk inte förstår att man sover? Eller är dom så rastlösa att dom sitter och tokringer hela morgonen bara för att det ska göras?
Iaf, jag hade sovmorgon imorse. Det ska inget som hellst i världen få ta i från mej, inte en magsjuk mamma heller.
Inatt när jag kom hem, tänkte jag att det är bäst att he telefonen på ljudlös, och he av vibratorn. Sagt och gjort, och jag sover sött enda tills traktorn är här utanför och skottar. Kollar på telefonen, 12 missade samtal. - Mellan fem över nio och tio. Då äre Carro och mamma som har ringt i en timmes tid. Mamma erkänner bara att hon har ringt två gånger. Haha!
Förstod ganska snabbt vad det handlade om.
MAGSJUKA.
Och nu ville dom ha mej till att hjälpa till. Det är inget annat än att dra sitt strå till stacken och gå till mor och mocka lite skit.
Men, själva grejen jag ville komma fram till var: Förstår inte folk att man sover den tiden på dygnet? Trodde jag förklarade väldigt bra för Carro igår varför man blir grinig när man blir väckt av telefonen i tid och otid och endån ska hon förbanna mej med det där.
Inte konstigt att man lever på bitterhet och surhet.
Haha!

Neee, min frukost va inte särskilt god imorse. Gröten var lite halvkonstigt, blandade två grötar för att jag kunde inte bestämma mej för vad jag skulle ha, och då vart det soppa av alltihop. Typiskt. Så egentligen äre ju dags för lunch snart, men jag ät ju nyss frukost. Ja, ma får väl si då, jag har ju inga problem med att äta ofta.

Tror jag ska följa Lindas exempel. Hon har nämligen köpt en boxningssäck. Och jag testade den. Och vart kär. Problemet är ju bara vart man ska ha den? Kanske inte så trevligt att ha den i vardagsrummet, och i Sagas rum kanske inte heller funkar så bra. hmm... skit också, måste skaffa större lägenhet.

Neee, till morsan vare ja... sen blire lite trav.  adjö.

Kommentarer
Postat av: Syster

men su sa ju att du skulle upp o jobba om det behövdes så därför hade du ju lika gärna kunnat varit där så de så :P PUSSPUSS

2009-03-09 @ 19:04:54
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0