irrrritationer

Nu sitter jag på skolan. Det är väldigt irriterat i våran klass just nu. Jag blir väldigt irriterad jag med. Framförhållning på den här skolan är inget dom strävar efter. Förstår inte varför man blir så missnöjd, jag kan inte heller ha framförhållning. Jag har inte en aning om vad som ska göras. Jag kommer hit den tid det står på schemat.
Än mer irriterat vart det då jag kom hit imorse och vi hade en lektion i typ 40 minuter. Då blir jag nöjd. Tänker att då kan jag sätta mej och plugga lite grann.  Men då har jag ingen sån bok med mej. Men nu har jag iaf gjort några uppgifter som jag ska ha avstämning på i eftermiddag. Jeeej.

Hmm, i lördags va vi iväg på bio en sväng. Jag, Linda och Sandra. Måste lägga upp det bättre nästa gång jag är iväg, och köpa godis och dricka som räcker hela filmen, för jag somnar ju bara annars. Jaa, vi såg på ' Män som hatar kvinnor'. Jag vet inte om den va bra, för jag sov igenom hela filmen. Vaknade av att jag höll på att dra världens snarkning. Hööh! Men dom tyckte den va bra.

Ooohoj, nu måste jag börja träna igen. Nu har jag inte tränat på jättelänge, och det är inge skoj. Men jag har ju fan aldrig tid. Det suger. Jag orkar inte ha så lite tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0