It's a miracle!

Chi San. Den funkar. Inom en timme. Och det HÅLLER i sej. Första hälsokostgrejset som jag nånsin testat som man märker skillnad. Igår slog jag rekord i att vara vaken länge, klockan tolv gick jag och la mej. Den talar för sej själv!

Ikväll blire nån slags filmkväll hemma hos mej. Får se vad de blir för film, för vi har inte fixat nån än:p Men först ska vi träna.Skönt att alla kommit igång med träningen nu, så att man kan träna tillsammans :) Det är betydligt mycket roligare!
Undra när man får med sej Johan då? :=)

Eftersom Saga har ätit hur mycket mat som hellst hela veckan, så fick hon en liten belöning idag. I form av choklad. Det va uppskattat. Gud, ungen äter 3 portioner fil med flingor på morgonen, innan satt hon mest bara å plaskade i maten. Och nu pratar hon till och med om mat och att äta, det är bra det.

Saga är trött. Jag orkade inte gå ut å gå med vagnen idag för däcket är trasigt, det är nått Kenny får fixa Så nu äre väl bara till att stå ut i 4 timmar till ;) nejdå, vi får hitta på nått så hon inte e så trött, typ vika tvätten. Det är hon ju bra på. Sen kanske hon får skura golven och bada. Det gäller att underhålla dom små liven. Hon har iofs redan skurat golven idag, men det märks inte. Att städa när man har barn är som att torka sej när man fortfarande är kvar i duschen.

Nee nu jäklar jävlas hon med mej. Hon har tagit den trådlösa dosan till internet och kopplat ifrån. Hon tycker om när jag blir arg.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpht.!


Kommentarer
Postat av: Kenny

vadå tycker du johan e fet ? =P haha jag fixa, du kan ju komma in till stan imorn så kan vi åka på barnens hus, så får dom fixa hjulet då..

2009-03-20 @ 16:14:13
URL: http://radstromk.blogg.se/
Postat av: Gärdvall

Jag har en kylskåpsmagnet som det står "Att städa medans barnen är små, är som att skotta snö medans det fortfarande snöar" på...

2009-03-20 @ 18:16:12
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0