jag får krupp

Idag va jag till bvc med min bebis. Hon har massa eksem tyckte jag. Det tyckte inte bvctanten, som för övrigt är lite halvmongo. Jag sa att jag har försökt fått tag på doktorn som skickade ut hennes papper om allergier för jag har inte en aning om vad jag kan ge henne. Hon dumförklarade mej och sa att herregud, han har ju ingen telefontid. Men hur i helvete ska jag kunna ringa och boka en telenfontid med doktor speciell, om jag inte får tag på han. Jag va irriterad så jag kom fan inte ihåg va kärringen sa. Hon sa att jag inte kunde ge henne det hon inte tål, för att utslag och allt kan förvärras då, så frågar tanten mej om jag utesluter NÅTT som hon är allergisk emot. Jaaa, mjölk tyckte jag utan att riktigt tänka efter. Satmaran idiotförklarar mej igen och säger att små barn måste ha mjölk. (!?)
Alltså, alldeles innan kunde jag inte ge henne nått hon inte tål, hux flux ska jag stoppa i henne sånt hon inte tål för att barn måste ha det? Miffo.
Iaf, ska få komma dit den 18onde och träffa läkaren, nya prover ska tas ( antar jag ) och sen ska vi få komma till en dietist om det behövs. Grattis.

Själv  har jag fått en tid på ögonkliniken på sjukhuset. Vet egentligen inte vad dom vill, förmodligen vill dom mjölka mej på en slant eller två, sälja snooordyra glasögon. Jag vet inte, själv skiter jag i om jag inte ser särskilt bra, dt kommer endån bara bli värre. Kuk, det vill jag ju inte. Smällar man får ta. Hur i hellskotta kan det bara va 2 familjer i hela sverige som har denna sjukdom? Stackars mej...

Neee nu ska vi ha religion. Så jävla skoj .. eller hur...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men din bvc sköterka är lite skum! (har samma ja till mina barn) Hon är ALDRIG nöjd..

2009-03-03 @ 19:42:45
URL: http://wiegandt82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0