Jävla skor!

Fan va irriterad man kan bli på sin skostorlek. Jag har köpt skor i storlek 37, men mina fötter är aningen större, 37 1/2 på sin höjd. Detta innebär att 37 är lite för småa och 38 är alldeles för stora.
Skor som det är bra om skorna är lagom, borde göras i mer halvstorlekar. Tex klackskor. Nu ligger jag in mina nya klackskor som jag köpte i måndags. Vet inte om det är för att dom är för aningen för små som det gör lite halvont, eller om det är för att det bara ska göra ont. Näe, dom måste man helt enkelt gå in.

Fan, från stopp i avloppet i handfatet till stopp i toan!!! Gaaah! Måste ringa ösdbostäder, men jag vill ju inte va hemma när dom ska fixa det. Fiiifan, du har väl sugpropp antar jag? Men kanske inte va så smart att he stoppet från handfatet till toan kanske. Hmm..

Nu ska jag träna med min nya träningsvideo. Det kommer bli jobbigt.

Haaaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0