låt mej få sova

ring inte och stör, låt mej få sova, blir jag väckt igen, äre faktiskt nån som dör!!

Gaaaah, nog för att jag kan bli sur när man blir väckt av telefonen, men idag har jag blitt väckt varje gång av telefonen! Jag blir galen och frustrerad. Hmmfpt! Mamma tyckte jag skulle söka hjälp för hon tycker jag är otrevlig, otacksam, sur, grinig och arg för jämnan, Men försök å va glad själv i dessa svåra tider...... Själv ska jag skicka morsan på nått läger där dom lär sej klockan, att sluta va sån jävla tidsoptimist. Nånting som retar mej nå så kopiöst är just hennes tidsuppfattning och nonchalans mot klockan.
Jag kan inte under mina 20 år komma på när hon nånsin har kommit i tid. Ibland kan man bli jävligt irriterad över sånt. Speciellt när man är sjuk,, så hon ska inte kalla mej otacksam och sur å grinig. Näe så det så!

Fan, jag kan inte ha lite tid över med datan. Ni vet, inte mer tid än att kolla igenom bloggar och läsa nyheterna. Då kan det hända att man beställer saker som man egentligen inte för tillfället har råd med. Det höll just på att hända. Satt och kolla runt lite. Hittade en rolig grej för 2500;- som jag tänkte att jag skulle beställa. Skrev i namn och adress och nästan skickade iväg det där. Men så kom jag på att jag skulle söka litegrann på den där, om det har diskuterats nått om det, eller så. Och jag hittade knappt nånting och inge positivt, så jag klickade aldrig iväg det...Pjue!

Kommentarer
Postat av: Myntdrottning

Huuua, ja, det var tur att du inte skickade iväg det där!



Jo, nu ska jag förklara för dig.. Om det föds två tjurar så är dom okej, två kvigor så är dom också okej. Men en tjur och en kviga så är tjuren okej men kvigan är till 99% säkerhet steril och det är för att dom delar blodsystem och hon får så mycket "manliga" hormoner så därför blir hon steril. Hoppas att jag förklarade så det gick att förstå?

2009-03-07 @ 20:52:19
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggerinan
Postat av: Myntdrottning

Japp, då förstod du det hela riktigt! :)

2009-03-07 @ 21:39:15
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggerinan
Postat av: Syster

Hon var klar i tid en gång när jag skulle köra henne på bolaget men det är nog ända gången :P hoppas du mår bättre nu skruttan min! PUSSPUSS älskar dig

2009-03-07 @ 22:53:31
URL: http://dacarro.blogspot.com
Postat av: Sandra!

Määäh!? vad är det jag hör??

Nu måste du berätta för mig HUR du klarade av att sova igenom en såå bra film? Helt otroligt ju, det borde du få en medalj för ;D

2009-03-07 @ 23:02:22
URL: http://misssandi.blogg.se/
Postat av: Sandra Q

SV: Jo lite bättre blev du ju eftersom du är på jobbet idag. Och jag tyckte faktiskt lite synd om dig.

2009-03-08 @ 15:19:01
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0