lite å göra. ..

Jag tror jag ska skriva massa saker som provocerar i min blogg. Då kanske folk blir griniga, och det vill ju jag. Jag älskar när folk är griniga, då är vi på samma nivå.
Men vad ska man skriva då? Det är ju det själva haken sitter i. Ge mej tips.

Haha, kom på att jag kom på att jag hörde en jätterolig grej som jag fortfarande inte kan förstå. Det är ju helt fantastiskt. Måste kika in det där snarast möjligt. 

Funderar just  vart Saga befinner sej. Vet inte vart hon kan va, jag borde kolla upp det om jag ska hämta henne efter skolan.. Men jag är alldeles för lat för att ta upp telefonen och kika. Snart så, vi ger det lite tid. Vettja.

Hmm, undra om det märks att jag är uttråkad som fan, och att det är skittrist att sitta på skolan ensam? Jag trooooooooooor det. . .

Jag är fortfarande nöjd över min nota som jag fick i fredags då vi va ut å käka. Jag vet inte hur många öl jag hade druckigt där på simon och viktor, men minst tre iaf. Så käkade jag ju, de kostade ju 175:- så köpte jag en drink, ' Cafe carlsson'. Sååå, när jag får in min nota har den stannat på endast 279 spänn. Då vart jag nöjd och fundersam, med tanke på dom andras noter. hehe.. Det är ju till att ha tur också.
Seeen när vi bär oss iväg på g3 så vare ju happy hour, då va ju lyckan näst intill fulländad. Haha! Jag tycker om happyhour. Tänk om dom kunde ha sånt på typ JC. Fan va jag skulle älska livet då. Happy hour mellan 15-16 varje dag på JC. Nått dom borde införa kanske? Fundera på saken kan dom väl åtminstonde göra.

Neee, nu börjar jag bli hungrig. Eller är det hunger jag känner? Nee fan, jag ska ju inte va hungrig, jag ska ju banta för jag ska gå ner 5 kilo typ. Haha, fan va skoj.. .Det borde inte ta alldeles för länge antar jag.. jag meddelear er om 3 veckor och talar om för er hur det går. Eller ni får nog höra på vägen dit.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0