Oooh boy

Följde med Carro och hennes ungar på sjukhuset häromdan. Eller i söndags efter jobbet rättare sagt. Jag var vrålhungrig. Jag tjatade om mat från sekund ett och tills vi va hemma igen. Ungefär.
Iaf, vi vart klar där på akuten så vi åker iväg på max. Vi går in och ska handla lite grann. Jag tänker att jag tar ingen dricka för jag ska ha kaffe. Så blire så fullt i bilen med alla muggar, Micke skulle också ha käk.
Carro säger att hon ska betala för att jag följde med. Vilket trams, klart som fan jag ska betala själv tycker jag. Hon lyckades övertala mej efter ett tag, när hon sa att det va mickes kort. Gör min beställning, 3 pepperoni jn och en glass.
Betalar.
Han ställer upp muggarna, och säger att han bjuder mej på en dricka. ' Shysst' säger jag.
Det är skillnad på att bli bjuden och på att bli bjuden.



Jag har vart rätt duktig idag. Jag har pluggat. I ca 15 minuter. Jag tappar lätt fokus, blir sprallig och måste röra på mej. Men jag vart klar med uppgiften som vi ska ha avstämning på imorrn. Eller egentligen, det går inte att skriva en massa joller i etik. Där pratar han, vi lyssnar, flikar in med ett ' mmm jajustde' emellanåt och nickar som att vi håller med.

Vad ska man göra av denna dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0