robotisering...

Jag satt på toaletten för nån dag sen. Med öppen dörr. Saga står utanför dörren en bit bort. Hon blir helt stelfrysen i ett läge som liknade ett akut hjärnssjukstadestånd. Hon kunde inte röra sej, och det såg ut som hon försökte, men det funkade inte för henne. Jag trodde hon hade blitt förlamad. Jag ropade på henne. Hon stod still, rörde sej en halv millimeter i sekunden. Jag vart livrädd. Tänk om min lilla fis blivit förlamad, eller segförlamad i hjärnan? Gaah, det va hemskt. Men efter ca en minut släppte det, och allt va som vanligt igen. Huuh, läskigt som bara den vare.

Kollade på ' Den rätte för Rosing' igår. Vem är hon? Har hon använt så mycket botox i hela ansiktet så hon inte har nån minik eller nånting i det? Hon ser lustig ut, måste jag säga.
Sen började det vi alla har väntat på. DESPERATE HOUSEWIFES! Det kanske är det absolut bästa som nånsin visats i svensk tv. Funderar starkt på att ladda ner alla programen och ha en dh-dag. Me like very mutch. Fast det skulle ju inte bli samma sak. Aaaah, ge mej tisdag nu!!

Neee nu måste jag plugga. Jag har redovisning om KOL imorgon, och jag har inte börjat än. Det blir nog bra ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0