Sjukhuset

Aldrig mera sjukhuset. Det är fruktansvärt där. Och ingen mat får man.  Undrar om du tycker man är för fet för att få lite mat? Jävla fan, åt upp mej rejält nu efteråt iaf. Tackar gud för att subway finns.

Nu ska jag vila lite grann: Sen iväg och hämta Saga. Jag saknar min fis. Det gjorde ont i mitt hjärta att åka å hämta henne igår, å sen lämna henne hos farmor. Min bebis, mina fina lilla bebis. Hon förtjänar nästan en present min lilla docka!

Må kika hur mycket peningan jag har också. Har ju beställt nå tjorv från alpnaering för över 500 spänn. Jag e inte särskilt smart. Nu har jag fått hem en film igen också, rallybrudar. Höhö, nu har jag flera filmer jag kan kolla på, det är bra, Carro sa att jag borde vila. Hon vet inte vad hon pratar om. Doktorn sa att jag kunde leva på som vanligt, Doktorn har jämt rätt.
Har lite saker att göra till skolan imorrn också. Stressmani, men det fixar sej efter hjärtat har somnat. Ska kludda ner fem frågor om de vitala organen, det går fort. Måste förståss läsa på lite där också, men det går fort. Jag har ju redan läst om det. en gång i livet, så så mycket borde jag väl inte ha glömt.

Nepp, hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0