Skatteverket!

Jag vet, jag skulle träna, men efter lite information om att man kunde gå in på skatteverkerkets hemsida å kolla hur mycket skatt man skulle få tillbaka så va jag bara tvungen att kolla upp det.

Men tjiii fick jag, jag får inte tillbaka nånting. Jag ska nämnligen betala tillbaka! Sånt blir man bra missnöjd på. Varför i helvete kan man aldrig få som man vill, inte ens lite skattepengar kan man få.
Jävla sverige!
Jag har inte den minsta lust att betala begravningsavgifter i hela mitt liv. Inte heller kyrkavgifter. Sånt avstår jag gärna ifrån. Fiiifan, vad lättirriterad man är. Minssnöjda jävel.
Jag ska börja jobba svart. Ja tack. Ska kanske lägga fram det som förslag till chefen,
Nee bara bita i det bittra sura äpplet och betala. Man börjar ju bli van vid alla utgifter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0