Skona mej

från detta! Alltid när man är stressad, fullt upp  hela dagar, önskar man att man kunde få bli sjuk, krypa ner under täcket och bli ompysslad lite grann. Jag har alltid prickat in när jag blivit sjuk att jag är hos mamma, med feber å sånt där. När jag vaknar gör hon the och mackor åt mej. 

Men just nu, och under hela dagen vill jag inget hellre än att bli frisk. Jag vet inte ens vad jag har för diagnos. Jag kräks inte. Har en fruktansvärd huvudvärk. Kan inte röra mej, och mår så jävla illa. Inte magsjuka, eller så dröjer det ännu längre innan det bryter ut bara, tills jag kräks.
Men sjuk, det vet jag att jag är. Jag har nämnligen sovit i flera timmar, tills telefonen ringde varm och jag vaknade. jag sover aldrig på dagen. Inte en chans att jag skulle klara av att somna på dagen, såvida jag inte har varit ute och svirat på natten. Till och med då äre svårt. Men nu somna jag så sött och sov i flera timmar. Bara det är ett sjukdomssymtom på mej. Och inte ett dugg bättre känner jag mej.

Nu har jag lyckats koka mej lite nyponsoppa som jag sipprar i mej. Jag måste ju ha i mej nånting i magen, annars blir jag tokig. Och det va faktiskt rätt gott, va länge sen man drack det nu.

Efter jag fikat klart blire ett par timmars sömn till. Då kanske man kan bli så pass att man kan kika på dumburken ett tag sen. tror att de va nån bra film ikväll..

Och apropå att skjutsa Saga till Kenny. NEJ! Han lovar alldeles för mycket den karl'n, Way to mutch. Får se ifall han kommer imorrn kl 10 som har så stort har lovat. Kan nästan garantera att då säger han såhär ' Näe jag drack så mycket igår så jag kan inte köra idag'. Jag skulle inte bli ett dugg förvånad.

Fan va jag klagar.


Kommentarer
Postat av: kenny starfighter

haha jag dricka? nä nu tar du fel på person ;)

2009-03-07 @ 17:44:03
Postat av: Sandra

Så där mådde jag i fredags oxå. va tvungen att åka hem från jobbet för att jag inte mådde nå bra alls. Men sen så sov jag i flera timmar sen så vart det bättre. Idag så har det bara kännts som att jag har träningsvärk där jag hade ont. väldigt mysko det där du.

2009-03-07 @ 22:19:12
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0