Stackars stackars mej

och min bebis! Vaknade imorse av att Bebisen stod bredvid min säng, hör ett bekant ljud. ' UUÄÄÄK!! '.
Neeej för i helvete, sluta meddet där. Kom inte så mycket. Jag va sjukt trött, gick upp på toa, och gick å la mej igen. Tänkte efter, brukar mornar vara så jävla jobbiga? Jag hade en grym huvudvärk, illamående som jag vet inte vad, och trött som ett jehuu. När jag låg där så tänkte jag att livet skulle kännas bra mycket bättre om man fick sova lite längre, så jag får sova i en och en halv timme till för Saga. Hon slänger sönder lite glaslycktor under tiden och förstör en massa. Men ibland måste man verkligen få sova. Vaknar av att hon vill ha en ny blöja. Helvete, brukar det alltid kännas såhär när man vaknar på mornarna fick jag fundera ett tag till på.
Njaaaae, trött är man ju hur som hellst. Men iallamående, inte kunna röra en fena för då kräks man. Nee stackars stackars mej. 
Måste pallra mej upp för Saga ville ha lite frukost. Hon äter lite fil. Under tiden fick jag sova på bordet lite grann.
Igår kväll när jag gick in till henne och säga nattinatti en gång till där på kvällen och stryka henne på kinden, så kollade jag efter spya också. Förstår egentligen inte varför, en mammas kännedom kanske.
För efter frukosten kom jag på att jag skulle se ifall Saga hade kräkits i sängen så har hon faktisgt gjort det. Usch, fy fan va vidrigt. Typ brunt dessutom. Ännu mer synd om mej som måste ta reda på det.

Men nu måste jag sova i ett par timmar,får se ifall jag hämtar igen bebisen sen om jag känner mej bättre. Eller om jag ska skjutsa na till Kenny. hmm. får se.

Just det, en okomplicerad vardag? Det var inte det lättaste att få barnvakt i helgen, mamma är invalid i armen serrni. Och då skulle saga få va hos sin farmor. Jaa vad bra då.
Men naturligtvis lyckades hennes unge också bli klen. Jätteklen tydligen, så hon kunde inte va barnvakt heller. Ja säg så säg, när ska all otur vända?

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0