Treningsverk.com

Jag har tränat hårt i veckan, därav min förnenade träningsvärk. Sitter jag mer än 2 minuter blir jag stel som en gammal 95-åring, och satan vad ont det kan göra! Men skam den som ger sej, imorrn på mina timmar ska jag ge mej ut i blåsvinden på en joggingtur. Hoppas det mesta har gett med sej, förstår inte varför alla vill ha träningsvärk efter dom tränat? Tokjävlar!

Bränt mej i ansiktet har jag lyckats gjort också, satte på ansiktskanonen lite tidigt igår, för jag höll på att somna. Dumt gjort, för nu är jag röd som en kräfta och försöker dölja detta med foundation. Fungerar sådär.

Har än en gång lyckats betala mina räkningar. Den här månaden har jag betalat räkningar tre (!!) gånger, och hur man kan få så mycket räkningar begriper jag inte. Men nu ska det väl inte komma ner nån oväntad dum räkning hoppas jag på. Det räckte gott och väl med dom jag hade. Huuhhhuuuuuuuuuuuuuu...


Ne, nu jet ja åka tillbaka på arbetet, ingen vila ingen ro. Antingen äre skola, eller jobb. Fii faan, att det är så lättsamt att jobba, det visste jag inte. Om man jämnför med skolan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0