Tutte

Gaah, vad alla har blivit sura på gre¨s. Inga glada miner där inte. Inte vare så förra säsongen eller? Va lite glada vettja.

Har legat och kollat runt lite på internet. Det är ganska intressant att söka på tappdystrofi på google. När man kommer in  på en sida så får man leta reda på det i en 40 sidig läkarbok, och där står det 3 rader om det. Skoooj.
Så har jag renskrivit mitt fantastiska arbete om KOL tills imorgon. Redovisning, fan va skoj. Eller ere verkligen det? En hel dag ska vi dessutom ha det, njae, vi slutar nog tidigt skulle jag tro.
Är iaf ledig på fredag, skönt skall det bli. Ingen tid att passa, jippikajej! Då hoppas jag på att min film som jag beställt har kommit så blire lite film å kanske nå lyx till det, typ broccoli....haha... jaa jag säger då det.
Ställde mej på min kära orbitrek idag. Det va jävligt länge sen det. Den låter ju så förbannat, sen äre ju så jävla tråkigt också. Men det va skönt, drog upp motståndet lite extra och trampade på som en annan liten idiot. Nu ska här hårdtränas inför nästa års vasalopp! Eller jaa... nått annat lopp kanske man ska sätta upp som mål först... höööh... Kanske ska våga mej ut å springa nått också? Nee jag är livrädd för det när det är vinter och kallt och snöigt. Ge mej vår, NU!

Nee, fan bäst man sover så man kan ha en så bra redovisning som möjligt imorrn. Sömn är bra har jag hört. Nästan så bra att 99.8% av jordens befolkning utövar detta. Äre inte helt fantastisk!

Fan va Saga kommer bli mobbad på dagis och skola när hon blir större. Jag terroriserar henne så mycket att hon kommer ta skada av det.
Haha igår när vi kom på dagis så vare en till unge, kanske 4-5 år, som kom samtidigt. Ungen räckte ut tungan till en av fröknarna, och hej å hå, då tog det eld i hans morsas käft. Han fick en rejäl utskällning att så fick man då rakt inte göra och blaha blaha blaha.
Haha, och jag kan naturligtvis inte hålla mej. Jag räcker ut tungan till Saga varje dag, så säger jag bajsSaga. att hon är en fisunge, så skrattar jag åt na när hon fiser vid matbordet. Så säger jag åt henne vad alla andra heter ' TuttSandra ' tuttLinda, tuttanita, bajsrumpa och sånt där.
Fan för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0