All by my self

Nu har jag kommit hem från Norge. Jag har haft en trevlig vistelse där. Visst äre ganska intressant att man kan göra av med pengar som man inte har? Det tycker jag med, på nått konstigt vänster lyckades jag bli barskrapad igen....Ååååååååååååååångest.
iaf, vi rensade som sagt ut lite hjärnceller i torsdas, vart inte så våldsamt, bara lite findrickande. Jag nöjde mej nästan med ett sexpack, sen fick jag huvudvärk och tog mej an vatten isället.
På fredag shoppar vi lite grann, eller ja shopping och shopping. Hittade ett par shjyssta skor som jag ville ha, men mina fötter är för breda för sånna finskor. Fanå, jag som verkligen ville ha dom, och jag sitter fortfarande och muttrar över det.
Blir bjuden på lite middag på Hell, de va gott.
Åker i väg på shordal och kikar runt lite.
Vet ni hur billiga blöjorna är i Norge? Det vet jag, ett paket med 50 blöjor i går loss på 30 spänn, helt galet billigt. Så jag köpte tre stycken, så nu hoppas jag att dom funkar också.
Jaja, vi lyckades ju se en skylt om att de skulle va bilbingo nere i Tombra på kvällen så vi åker ju naturligtvis dit.
Haha, lite komiskt vare ju innan vi lärde oss att sju va ett jävligt svårt nummer att höra vad dom sa. Typ allt som hade med sju att göra. Men vi lärde oss det med.
Och 18 misslyckades vi båda också med. Höhö, vi kanske skulle vunnit om vi prickade rätt på numrena?
Arton, då säger dom typ sähär ' En åtte '. Då trodde ju naturligtvis vi att dom menade en enkel åtta. Så när dom ropar åtta 30 nummer senare inser vi ju att vi tage fel. Jaja, trevliga är norskarna för dom BJUDER på kaffe när man är på bingo. Här tar dom gärna betalt för 15 koppar kaffe om man köper de.
Och idag har jag gått runt med röjsågen lite grann. Fiifan va tungt det är utan bälte! Huuuuujeda mej, kunde inte röra på fingrarna dom kommande fem minuterna. Men som allt annat så gåre ju såklart över.

Neee, nu äre dags för en löpartur tror jag. Känns som att det är nödvändigt efter den här resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0