Bakterier...

Fy fan, jag slutar tränar man blir bara sjuk hela tiden. Och då blir man irriterad över att man inte kan träna, så då ere lika bra att låta bli. Ett par dagar till iaf.
För nu har jag nämligen köpt en näskanna, och om den håller vad den lovar ska den hålla mej borta från förkylningsbakterier. Men innan jag hyllar den, ska jag inte ha blitt sjuk på ett halvår först.
Imorse iaf, vaknade jag med noll snor i näsan, det hände senast augusti -93. Men vi får se, jag har ju snor i näsan nu. Hööööh.....

Nee, nu måste jag ladda inför praktiken, göra iordning fika och se till att allt är med. Får inte glömma ta med mej Saga också... hur ska jag få med mej allt? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0