Biiiingo!

Det här med bingo är ett stort kapitel för sej.
Egentligen tycker jag inte om bingo,men va fan. Måste komma ut lite från lägenheten och andas annan luft. Typ från Brunflo. 
Skittråkigt med bingo. Fast jag va ett nummer ifrån från 6000:- så jag fick ju känna på lite magpirr. Det va fan inte illa.
Men iaf, hade ett stort gäng med ungdomar framför oss. Eller ungdomar och ungdomar, kan man säga det? Dom va ju kanske 20-25 år, dom kom inte på bingo för att ha tråkigt.
Dom hade med sej rockringar, skateboard, filtar, stolar, mat och diverse grejor.
I pausen hade dom middag. Vet inte om dom trodde att det va en timmes paus, men där hade dom fel. Haha, roliga att titta på ett tag iaf. Vägrade sitta i biiarna även då det regnade och kallt. Dom drog bara fram mer filtar då. Jaaa, jag säger då det.
När jag är på bingo så tar jag med mej på min höjd fika.

Wow, fortfarande frisk. Det betyder att jag tar en liten joggingrunda även idag. Yes. En ungefär lika kort som igår faktiskt. Men jag nöjer mej med det än så länge. Man får ju inte ta ut sej allt för mycket.

Och sen blire praktik kl ett. Trevligt värre. Vet inte om jag ska uppskatta kvällsturer eller inte. Jag har inte bestämt mej än. Jag gillar sovmorgon. Det är ungefär det bästa som finns. Fast endån om jag har sovmorgon, så ställer jag klockan så att jag bara sover i nio å en halv timme, annars blir man förstörd hela dagen.

seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0