Fan!

Jag jobbade ikväll. Sandra ringde å frågade lite snällt om jag kunde jobba, å det är klart jag kunde. Jag förstår inte hur jag ska kunna va ledig en hel sommar? Det kommer aldrig att gå...
Iaf, Kenny ringde för att säga att jag va tjock. Olle går bakanför mej lite senare. Jag frågar han om han tycker att min rumpa har blivit större.
' jaa, det har den, de har jag inte tänkt på. '
Jävla olle.

Bara massa skit på tv:n ikväll. Jag tänker aldrig betala tv-avgift, för ska jag betala så ska jag ha nått å se på. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Kenny

jag sa ju det på skämt jue!! =) för din kommentar från nån muppig person i förra inlägge! =)

2009-05-18 @ 09:02:58
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0