I'm back!

Back on track again! Yes, jag va ute en runda och sprang. Det va skönt att äntligen få det gjort. Det va inte långt jag sprang. Jag kan inte gå ut alldeles för hårt när jag varit sjuk i 2 veckor, och inte rört mej mer än nödvändigt. Då ligger jag garanterat i influensa imorrn!
Men, en 3 kilometers tur vart det. Trodde jag hade tappat massa kondis och styrka i benen, men det va inte alls särskilt jobbigt. Sista biten som va uppför va halvtuff, fick lite håll och halvont i bröstet. Men det gick, och jag är nöjd över att vara tillbaka. Jäklar om jag blir sjuk igen.!

Förresten, kollade puls och blodtryck förra veckan. Min vilopuls har blivit lägre och det är bra. Nu klappar det på i 59 slag/minuten, även blodtrycket har blivit lägre. Nog för att jag aldrig haft problem med det, men man får ju lägre om man är vältränad :) Syresättningen va på 100%, men hade inte räknat med nå annat heller! Höhö.

Va iväg å köpte nya pjux åt Saga idag. Ett par rosa. Jag vill inte ha rosa skor. Inte hon heller, men fanns inte mycket annat att tillgå, hittade ett par fina andra skor, men fanns bara upp till storlek 23 så det va ju lite synd.
Hon fick sej även ett par finsandaler, dom ville hon inte heller ha, men jag tyckte hon va tjurig så hon fick dom iaf.

Ikväll äre bingo som gäller, då jäklar ska jag vinna vettja. Niice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0