Jag ÄR duktig.

Det spelar ingen roll vad nån annan säger, jag ÄR ruggigt duktig och väldigt ansvarsfull. Klev nämligen upp kl 7 imorse för att åka in till skolan. Är det inte helt fantastiskt? Nu har jag gjort klart hela Hemsjukvården och hoppas jag blir godkänd i den. Jag skriver ju inte direkt mycket, för det värsta jag vet är inlämningsuppgifter.
Hade lämnat in lite grann innan i Sjukvård, haha! Jag kluddade ner litegrann om akut buk och sånt där... Som tur va så har jag världens bästa lärare i det och hon hade skrivit en liten notice tillbaka, ' Du skriver mycket kortfattat. Jag vet att du inte gillar inlämningar och vet att du kan mer. Du får G. '
Hon är ju helt klart bäst vettja!
Undrar när jag slutat praktiken om man måste ta en halvdag extra i skolan varje dag för att orka göra det som ska va klart tills jag slutar. Gaaah vad jag längtar tills den 24e juni. Då blire först avslutning här på skolan, sen på kvällen ska hela våran klass på avslutningsmiddag och så på marite. Jävlar vad skoj det kommer bli alltså! Länge sen man träffade dom andra i klassen nu. Jeeesus.

N är jag hungrig. Undrar om det blir nån sunkig hamburgare på Max eller om jag orkar att vänta tills jag kommer hem? Jag ska ju som handla först också, och det brukar ju inte gå så vidare bra när man är vrålhungrig.
Vi får väl se, har ju ingen å äta med, å vill ju inte äta själv.. hmm..

Snart ska jag tatuera mej. Har inte bestämt mej om det blir rätt bak på vaden eller om den ska va på sidan. Vad tror ni? Jag tror att jag vill ha den rätt bak, alltså i mitten. Nu måste ni hjälpa mej...
¨
Och på tisdag ska jag på världens möte känns det som. Det beräknas ta minst 2 timmar och herregud, hur fan ska man överleva det? Det är på sjukhuset och helt plötsligt är det FYRA personer som ska va med på det och inte tre som det va första gången jag fick tiden.. Hmm.. Jaja, hoppas det är gratis iaf, eller kanske måste man betala per person, position och timme? Haha, ne då går jag..

Nee, har som inget mer att förtälja förutom att jag hörde att det skulle bli finväder i helgen. Jag kan inte dölja min nöjdhet. Jag är ju helt ledig i helgen med Fisen som för övrigt kommer på fredag och då ska vi väl göra nå skoj. Skoj för henne är ju å sitta i traktorn och brumma å röra på ratten och låtsas växla ibland. Jag finner det inte särskilt roande, men hon e rolig att titta på ett tag iaf. Skulle hon få bestämma skulle hon sitta där hela dagen ungefär.
Naturligtvis ska hon ju rida också, det tycker hon också e roligt. Hästarna kanske inte tycker det är så roligt i längden. Bitchen går på femtielvan efter en halv minut, tur att vi har braten då. Han är mer i lagom höjd också, och lite mindre tempramentsfull. Det gillar vi.!

Nee, ha en trevlig dag. Det ska jag förssöka med. Jag ska ju jobba sen också, jajustja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0