Löpning

Ohoj, fan va duktig jag känner mej. I fredas va jag ute på en löparrunda. Nog för att jag var smart nog och sprang ut mitt i dagen kl 12, i 25 gradig värme. Men det gick bra, förutom att jag fick en bultande huvudvärk sista 500 metrarna.  Jobbar fortfarande på mitt största problem vad gällande löpträningen. Nämnligen diafragman. Jag får sån sjuk håll att jag kräks nästan, men det börjar bli bättre. Har hört att det är bra med intervallträning då, men nej, shiiiitbooring.
Va ut idag samma runda, och idag gick det bra mycket bättre med hållen, inte en endaste gång fick jag håll, och det innebär ju att då kan jag springa hela tiden, och det är niiice :)
Fast kan man säga löpa/springa förresten? Känns ju mer som att man håller ett tempo i joggingstil. Höhö!

Och i fredags for jag ju även upp till norge en sväng. Tänkte att det kunde va lite skoj att festa där också. Å det va de ju. Förutom att jag fortfarande tänker på hur i helvete man kan bli utkastad från krogen när man vare på toaletten? Det är för mej en gåta, Men  jag ska klura ut den. Haha!! Jaja, de va niice och som vanligt efter jag har vare i Norge så vill jag flytta dit. Eller det vill jag egentligen jämt, men bara det att de blir lite mer påtagligt när man vare där.

Och idag badade jag och Saga i mammas badkar. Hon tyckte de va väldans så skoj när det bubblade en massa.Haha, fislisa de där e, åkt traktor har hon också gjort. Eftersom hon har utför väldigt hårda arbeten idag, så slocknade hon redan kl 18. Ja det är väl bra, hon ska ju upp imorgon!

Ne, hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0