Middag..

Idag åt jag en inte alltför vällagad middag. Det vart stekta ägg, på stekt macka med salladsblad och tomat. Man orkar inte göra mat åt sej själv varje dag som ska va så nyttig och god och innehålla alla näringsämnen och blupp blupp blupp, så idag tog jag lite paus ifrån mitt psyke å åt ägg. Det är bra gjort av mej!

Annars tog jag och tränade lite grann. Undvek att träna benen eftersom jag sprang igår och benen känns lite småmöra efter det. Som sagt, man blir rätt trött i benen av att springa upp å ner å fram å tillbaka och stå hela dagarna på sjukhuset också. Men skönt att träna magen lite grann.
Tror jag ska köpa nå piller som gör att magen inte blåser upp sej så mycket. Som på morgonen när jag vaknar är min mage alldeles platt utan nån tendens till uppblåshet. Men efter lunch så blir den större och större hela dagen och tillslut måste jag spänna upp en knapp på byxorna. Ungefär. Njae riktigt så ill are kanske inte, men nästan. Värt att pröva kanske, det finns ju sånna tabletter, så varför inte...
Mmmmhm,,, Nee nu kanske det är dags att byta om, ska iväg på arbetet strax.

Kommentarer
Postat av: ChrilleMix

Men du behöver ju liiite mage,så du inte blåser bort iaf

2009-05-28 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0