Praktik

Igår slösade jag bort två timmar dyrbar tid. Det va störigt. Jag va helt säker på att jagbörjade praktiken kl 13, men när jag kom dit vart dom brydd varför jag va där, när vi inte började förens 15. gaaaah, då har jag stressat som en tok för att leta parkering och kutat in, bytt om å så där, så har jag jag två timmar tillgodo, störigt! Iaf, gick ut å gick lite gran, nån jäkel va stressad när jag gick över ett övergångsställe, läs släpade benen i snigelfart, och höll på å köra över mej. Men han fick mej inte! Höhö.
Gick tillbaka till typ halvtre å tog mej lite kaffe, nån skulle tydligen sluta så hon hade bakat typ donuts fast tusen gånger godare. Brukar inte tycka sånna där sötsaker med socker på är gott, men dom där va mumma.
Jag hade en väldigt trevlig kväll på praktiken igår, fick ta hand om mest bara barn, och det är ömse besvär med att få göra det man vill med sjuka trotsiga ungar ibland. Men eftersom jag är så jävla king på å lirka med dom små barnen så gick det kanon.  Kanske ska börja jobba på barnavdelning iställe?
Nee skulle aldrig klara av det för jag börjar nästan lipa när det är nån unge som lipar för att det gör ont när doktorn är elak. Haha,snacka om empati.

Idag kommer jag knappt ihåg vad jag gjort. Hmm.. Hade så ont i mitt ben så jag fokuserade mest på att inte ramla när jag gick. Men ett par gipsningar av diverse saker har jag vare med om. Och det kan uppenbarligen göra jääääkligt ont har jag fått erfara.

Nejnej, nu ska jag ägna mej åt mitt nya fritidsintresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0