rumprump

Min diet går sådär. Målet va att gå ner " 4 kg på 2 veckor. " Haha, när man har kalas med 15 olika doppsaker så kan man inte gå på diet. Men nu äre skärpning som gäller vettja!  skämtå sido. 3 kg räcker...

Min fisunge  väckte mej kvart över sju i morse. Vaknade av att det gjorde ont i armen, då står hon och biter mej i den. Hon är en galen unge som tycker det är skoj att göra illas. Hmm.. Så skulle vi cykla bort på hg å fylla i min t3. Saga cyklade 300 meter, sen skulle jag bära. Jobbigt värre.
Imorrn ska saga köpa nya skor, hon är rolig. Hon skulle sätta på sej sina "finskor" sen förra året. Jag sa att dom va för små. " Köpa nya ". Det börjas i tid vettja.

Imorrgon har jag som inplanerat att va frisk igen så jag kan ut å springa... Fast det är så mycket björn ute nu så jag vågar egentligen inte ut å springa i skogen.  Huuuhu, vad gör man om man träffar en björn? ' Lägg dej ner och spela död'.
Ja, vi lägger oss ner och spelar död när en björn på 400 kg kommer och snusar på en. javisst, inga problem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bör gå ner minst 10 kg, du är TJOCK!

2009-05-17 @ 16:04:54
Postat av: Hanna

hur mår du?

2009-05-17 @ 16:08:38
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag mår bara bra :) vad gör du`?

2009-05-17 @ 19:00:21
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Kenny

haha ja du e verkligen tjock du.. behöva gå ner 4 kg =P du e undernärd =P

2009-05-17 @ 20:30:06
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0