Semester!!!

Från och med den 24 juni till den 25 augusti är jag nu heeelt ledig.
Jag hade laddat som tusan för att ringa till Chefen och säga att jag ska va ledig hela sommaren. Ont i magen och visste inte riktigt vad jag skulle säga.
Ni vet, jag hade ju som sagt att jag skulle jobba hela sommaren till henne. Hon hade räknat med att jag skulle jobba natt hela sommaren, men näe. Jag vill va ledig, så i sommar ska jag ha Fisen från den första juni till 25 augusti. Det blir niiice :)
Får se sen om man har nå jobb å gå tillbaka till sen, eller om det bara är att söka nytt ;)

Imorrn börjar ju även praktiken! Fan va skoj. Mindre skoj att behöva kliva upp kl 5 på morgonen när man börjar sju, men det ska ju inte vara några som hellst problem. Eeerhm, nee...
Hoppas min handledare är lika trevlig och framåt som hon som ringde och gav mej schema, då blir det jävligt bra ska ni se. Hon va skittrevlig. Yes.
Nee, in i duschen, å sen iväg å hämta FisLisa, det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0