Tokiga jag.

Ibland undrar jag om det är lite tantvarning på mej, eller om jag helt enkelt bara är klok och smart?
Så här är det, för första gången på länge har jag haft sovmorgon var och varannan dag, och jag vägrar sova mer än nio timmar! Jag ställer klockan på kvart i nio för att kliva upp senast nio. Jag vet inte vad det är med mej, men jag vill inte äta frukost senare än så, och sover man för många timmar så blir man så jävla seg under dagen. Dessutom, om man sover länge ena dagen, och ska upp tidigt dagen efter så kan man inte somna tidigt på kvällen.
Jag kanske ska se mej själv som en smart intelligent kvinna? Jag gör det. Man ska inte rucka så mycket på rutiner vettja.
Huuh, förstår inte hur folk kan gå på gymmet innan jobbet på mornarna? Nu har jag tränat på boll i typ en timme, men det va nästan så att det va för tidigt på morgonen. Kroppen har ju som inte riktigt hunnit kommit igång efter 9 timmars stillaliggande i fosterställning. Ja, dom är galen som tränar halv sex på morgonen..

Nee, nu måste jag göra nån slags middag tills jag ska på praktiken. Måste ju kanske äta nån lunch också så man inte blir alltfär hungrig.
Hejpa

Kommentarer
Postat av: ChrilleMix

Men måste du ligga i fosterställning då?

2009-05-28 @ 21:17:09
Postat av: ChrilleMix 2

klart hon måste de

2009-05-28 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0