I'll be there for you

Jag har varit i stugan och hämtat grejor sen jag va lite mindre. Det är allt från rat till gamla brev. Fan va mycke brev man fick förr i världen. Och dikter. Här kommer ett jättefint smakprov.

" Chatrine och Anita är dom bästa vännerna jag har.
hos er stannar jag kvar.
I mitt hjärta ni alltid kommer finnas,
alla våra dagar kommer jag alltid minnas.
När jag blir gammal och grå,
ska kort på er vid min sida stå-
Hand i hand ska vi gå vi tre,
titta på varann, skratta och le.
Även om någon av oss får ett riktigt kap,
kan inte det förstöra våran vänskap.
Och även om vi bråkar ibland och någon av oss börjar gråta,
kan vi varandra förlåta.
För vi e riktiga vänner vi tre,
mina goa bruttor ni è.
Hur snälla alla andra än är,
är ni dom jag håller mest kär.
För Chatrine och Anita är dom bästa vänner jag har,
hos er stannar jag alltid kvar <3

Chatrine, Linda och Anita är bäst,
fuck the rest =)
"




Funderar vilken som har skrivit den, eftersom Linda förnekar, och knappast Anita, det verkar ologiskt med tanke på vissa meningar. Hmm... Jag tror fortfarande på Linda, hon ska få se vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0