Arg!!

Vissa människor gör mej riktigt förbannade. Den sortens människor är dom som tror att vad dom gjort mot andra i livet inte spelar någon roll, kan skita i andra människor, och när det sen handlar om sej själv, ringer och vill ha ens hjälp igen. Det gör mej ruggigt förbannad.
Man har ställt upp för den här människan sen han började sitt förbannade liv, man har som aldrig varit ovänner eller nånting. Nu förväntar han sej att jag ska göra som han säger, när jag frågar varför jag skulle hjälpa han  ' Därför att jag säger det. ' Jag skulle inte tro det, jag har noll respekt för den här människan, hotar med polisen i var och varannan mening och tror att jag ska göra det bara därför? Nemen herregud, väx upp, kom ner på jorden och stanna där. 
Senaste gången jag pratade med han, då ville ingen hjälpa han med bilen, därför han har ett sånt otroligt sätt att bemöta folk. Han kan inte vara i möblade rum, och speciellt inte med människor i, så jag va dum nog och åkte dit och hjälpte han. Han va såå stolt, så förbannat äckligt stolt, så han kunde inte säga, hej, tack för hjälpen, eller nånting trevligt. Han spottade och fräste och hjälpen va inget värt.
Jag har försökt att ringt när jag ville ha hjälp med min bil, och han har bara tryckt bort mej.
Men nu ringer alltså ungjäveln igen, och försöker beordra mej till att göra saker. Att han förväntar sej att jag ska göra det också, är vidrigt. Jag tycker knappt att han ska förvänta sej att jag svarar i telefonen när han ringer.

Bortskämda unge är vad du är, tyvärr kommer du alltid leva på din bortskämdhet och alltid vara helt beroende av andra, för du är för liten och svag för att kunna klara dej själv.

Man behandlar folk som man blir behandlad själv, och jag tänker inte ta nån mer skit ifrån dej. Du har gjort ditt val, förvänta dej inte att när du släpper på din tröskel för två minuter, att jag ska finnas där för dej. För som sagt, det är ju bara för två minuter. Och dom två minuterna finns inte jag för dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0