Gårdagen

Vilken kanonkväll det vart igår alltså. Linda va helt övertygad hela tiden om att hon skulle på ' mini-spa ' och anade ingenting om våran lilla överaskningsmiddag och fest! Hehe, först åt vi som sagt middag, kycklinggratäng och ris. Och eftersom jag är lite av en kock och har känsla för matlagning så stod jag för det. Klart godkänt tycker jag :) nejdå, sandra och anita va stressvard och skulle göra sej iordning och städa och såntdär, så det vart ju jag då. Bettina den stackarn hade suttit och ljugit för Linda lite litegrann, men som sagt, för en god sak:)
Sen kom lite folk till sandra på fest. Jag va ohyffsad och åkte därifrån in på krogen. Liite värdelöst var det ju förståss på krogen, och att dom har mage att slänga ut en utan jacka och nånting med sej, nee fy fan.
Haha, men det va väldigt trevligt igårkväll, jättekul! =)

Ikväll blir det inflyttningsfest, det kommer också bli kanonskoj! Senast vi festade ihop det här gänget, så hade jag nästintill träningvärk i magen dagen efter, det va sjukt roligt! Hoppas på en likasinnad fest ikväll=)

Nu blire sängen och lite skönhetssömn tror jag.. choklad, kaffe och öl blir man inte snygg och pigg på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0