Glömde skriva:

att jag kanske är världens genom tiderna bästa dotter? Nu har jag skickat in en intresseanmälan i mammas namn till att hon är intresserad av att gå i ITRIM. Hon är ju så pass fet ( ursäkta ordvalen, mamma, mormor ) att hon förmodligen är berättigad en operation, men Carro har väl i princip snart lyckas övertala henne till att inte göra det. och gå på ITRIM istället. Så eftersom jag tänker såhär, hon kommer aldrig gå dit och kolla hur det är där, och kostnad osv. så gör jag det enkelt för henne. Dom ringer till henne, och woila, den 23/11 börjar hennes nya liv. Och jag tänker inte låta henne komma undan.
För jag vet att mamma vill komma upp på hästryggen. Jag tror inte hon har varit upp på en häst sen hon ramlade av och gjorde illa ryggen för massor av år sen. Så då tänkte jag såhär, hennes mål blir att i Juni 2010 ha gått ner så pass mycket att hon borde ta sej upp å rida en sväng. Det låter väl inte dumt, eller hur?
Jag är snäll.


Kommentarer
Postat av: Syster

haha hon kommer alrdig förlåta dig för det här inlägget men det visste du väl redan?? ska bli väldigt spännande att följa detta.. Pusssss

2009-11-18 @ 13:47:43
Postat av: Syster

haha hon kommer alrdig förlåta dig för det här inlägget men det visste du väl redan?? ska bli väldigt spännande att följa detta.. Pusssss

2009-11-18 @ 13:48:02
Postat av: Chatrine

Haha, men det är smällar man får ta. än sålänge kan hon ju inte göra nått ;) Puss puss

2009-11-18 @ 13:52:05
URL: http://csegersten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Eftersom ni ordnar så bra så får ni se till att frakta dit mig i rätt tid också, jävla skitungar....

2009-11-20 @ 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0