Konstiga grannar

är precis vad som har flyttat in bredvid mej. Ja, man ska ju inte döma folk för mycket, men märkliga, är bara förnamnet. Har tyckt dom ser lite konstiga utsådär, 30-40+ are som har trängt in sej i en liten etta bredvid mej. Jag hade för ovanlighetens skull glömt att tagit bort pluppen från dörren in till tvättstugan, men eftersom jag kom ihåg att jag inte tagit bort den, brydde jag mej inte om att ta bort den heller, för att dörren är upplåst. Grannen kommer hit, och frågar om det är jag som tvättar. Nej, det gör jag inte. ' 8004, är det inte du? ' Jaja, gick ner och tog bort ploppen, ser världens största lapp över grejen man bokar tvättstugan på, att man inte kan tvätta där i helgen. Dom målar golven, och tider som är bokade i helgen får man boka om till efter helgen. Jag förklarar för han att han inte kan tvätta, dom målar golven. Vad gör han? Jo han går in, och tänker börja tvätta, jag ruskar på huvudet och går därifrån, kan man inte läsa bör man inte bo själv?
Inatt, ( klockan kan lika väl ha varit 23 ) vaknar jag till av att grannarna skriker som besatta. Kiwi blir rädd, jag med. Jag va rädd att dom skulle slå in väggen emellan oss och döda mej istället för frun i huset.

Nu ska Saga få klä sej lite grann så vi kan gå en runda med Kiwi. Vi har kidnappat henne, och förmodligen får mor nog aldrig tillbaka henne. Tycker hon kan köpa sej en minisnauscher ( ursäkta stavning, orkar inte tänka efter hur det stavas, så försöker inte ens göra det bra ) istället, Kiwi vill bo här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0