Länge sen

Uuuh, var ett tag sen jag skrev här ser jag. Jag har haft jättefullt upp, så jag anser inte att på min lediga tid att det är så viktigt att uppdatera bloggen. Men iaf, har hunnit gjort en hel del.
Har väl i princip legat dödssjuk en dag, men va frisk redan dagen efter. Har åkt till Gävle i världens jävla före att köra i. Vilket pissväder alltså. Och jag kan inte påstå att vädret är så bra nu heller, grått trist och blött. Inte konstigt att man aldrig vaknar ordentligt på morgonen och är trött hela dagen. Det blir ju aldrig ljust!
Hmm, i Gävle var det ju trevligt. Jag funderar starkt på att gå en engelska-kurs. Jag vill inte bli lika dåligt på engelska som min kära mor är, då äre illa. haha!!
Kom hem i torsdags natt halv tre, jobbade 7-16.30 här i fåker, sen sätta sej i bilen, luffade vidare till brunflo och jobbade där till nio. Å resten av helgen har jag också jobbat. Nån måste ju även jobba när andra är och roar sej på skalet. Vilken tur att jag slipper va så fruktansvärt bakfull som förmodligen alla är idag :)
Haha, kommer ihåg när jag hade varit där i våras och Carro och magnus fick en chock på söndagkvällen när dom såg mej, dom trodde seriöst att jag hade fått nån allvarlig sjukdom. Tyckte väl att jag såg riktigt sjuk ut då kan jag tro.

Jaa, fast egentligen har jag inte gjort så mycket när jag tänker efter. Har jobbat och slitit som ett litet djur, och tränat lite grann. Men fan va stor fröken Chatrine börjar bli. Huuh, jag är inte van vid att ha en rumpa och jättekraftiga lår. Det är helt sjukt alltså, jag har ju som varit platt om rumpan dom senaste åren, och nu har jag fått en rund, putande rumpa. Det tar nog ett tag att vänja sej antar jag. Och magen, midjan, jaaa ni vet. Det är lixom i en övergångsfas man måste gå igenom för att bli nöjd antar jag. Annars får man väl träna på ett annat sätt som gör att man inte får mer muskler som gör att man går upp i vikt :p Ja, inte det lättaste alla gånger.

Neee, nu måste jag äta lite mat innan det är dags att gå tillbaka till jobbet. åååh, bara ett par timmar kvar nu, sen gör jag helg ifrån hemgården. =) Och imorrn har jag kvällen i brunflo.
Och har jag tur, vilket jag förmodligen inte har, så är det en som ska sjukskrivas i brunflo. Och då ska jag få henens 50% rad att gå på. Men som jag fattade så fick hon inte bli sjukskriven av nån, men hon skulle försöka lite till. Men jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas! Och att det är länge hon tänker va sjukskriven:p men tänk, då kanske man kan få ett liv också? Jag jobbar nu, går och lägger mej halv 10 för att man blir helt död, och helgerna jobbar man sej igenom. Då kanske man kan tacka nej till lite jobb på helgerna. Vore ju kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0