Nu sitter jag här igen

och tänker på hur fin min lilla flicka är. Hon är så klok och smart att man blir så stolt över henne. Va på utvecklingssamtal på dagis idag. Hon är så duktig min lilla tjej =)
Iaf, på dagis stod en data som ett par barn satt vid. Jag har aldrig sett datan där förut, så jag undrar om dom bara ställer dit den vid vissa tillfällen, eller om dom satt dit den idag bara? För jag tycker då rakt inte att man ska sitta vid datan på dagis. Så länge det inte är matte, svenska eller engelska som man lär sej på den. Så det så!

Förresten, skrev ju förut att hon är konstig. Ibland blir hon lite konstig. Typ idag när jag skulle hämta upp henne från dagis och hela vägen hem. Hon va jättesur och stod med huvudet neråt och va ledsen. Så va hon när jag lämnade henne också, det tycker jag är konstigt. Dessutom kissade hon på sej när hon ramlade och gjorde sej illa, det har ju inte hänt på tusen år. Jooo, igår. Men det va förmodligen mitt fel. Jaja, kiss dit och kiss dit. Nu ska ni få höra mer om kiss. Att hon inte använder blöja på nätterna och har inte gjort det dom senaste tre gångerna hon varit hos mej. Och hon inte kissat på sej en endaste endaste gång på natten. Är det inte för bra? Och innan det vet jag inte när hon kissade i blöjan senast. Kommer väl ett bakslag nångång. Typ när hon får svininfluensan eller nått. Har hört att när dom blir sjuk så kan dom lätt kissa på sej, så det är därför jag tror att Saga är sjuk, hon är så lugn och go också. Men go är hon ju alltid men ingen lust att gosa så länge alla gånger.
Och fröken idag kände på hennes panna för att hon tyckte hon såg så lugn och så ut, och Carro är helt övertygad om att hon är sjuk. Jaja, det visar sej om hon är sjuk eller inte.

Neeej, nu ska Kiwi få röra på fläsket och jag med för den delen. Vi går en sväng utanför dörren, lagomt typ.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jaa nått fel måste de ju vara så gnällig som hon var idag brukar hon ju inte va o igår skulle hon ju bara sitta i knä o kramas så hon är ju inte direkt sig lik... Sen glömde du skriva att de var den stackars mostern som blev ner kissad =) ringer o väcker dig 8!! PussPuss

2009-11-26 @ 22:05:28
URL: http://dacarro.blogspot.com
Postat av: Chatrine

Men det va ju som bara just då, när vi åkte bil och efter bilfärden hon va sådär grinig, sen va hon ju som fit for fight igen. Vet inte alls jag :P PUssd puss

2009-11-27 @ 08:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0