travet

En lång dag, först en långpromenad med doggisarna i ishalka och lervälling, gasen i botten in till travet och traska runt hela dagen i lera och vatten för att sen va lagomt nervös inför Alexanders lopp. Han ' Did'nt like the track ' och vart oplacerad. Fast nöjd endån med tanke på hur banan såg ut. Tänkte att det skulle bli skönt å komma hem, slänga i sej nå käk, koka the, slänga upp fötterna på bordet och kolla på nått värdelöst på tv:n. Nejdå, då blir mamma tydligen akutsjukare och måste åka in till Akuten, så nu fick jag pussa lite på djuren också. Saga klubbade efter 3 röda i bilen. Men NU ska jag slänga upp benen i soffan och njuta av lugnet. Äta behöver jag ju inte göra, för mor min slängde med en slant så vi kunde köpa kebab, oooh så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0