Bebop's Alexander

Han vann på ett snyggt sätt idag. Ja gillar då han kommer etta i mål. Tänk om han skulle kunna tänka sej att göra det oftare:) Men som jag förmodligen har sagt tidigare så är det en väldigt fin och bra häst när han håller sej på fötterna. Grattis!

Idag har jag jobbat som en gnu. Okey, inte direkt överansträngande men endån. Jag är tvungen att ställa klockan på morgonen och det är inte min melodi. Men jag är inte direkt morrontrött om jag tänker efter. Jag går ofta och lägger mej så att jag kan sova i 8 timmar, och många gånger samma tider, så jag är så inkörd på att sova i åtta timmar, så jag sällan kan sova längre. Men endån, tycker inte om att skynda mej på morgonen, frukosten är helig och ska avnjutas i långsam takt.  Så det så.
Aaah, mitt tangentbord går knappt att skriva med. Irritersamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0