Jag är en båt!

Igår skickade jag iväg ett mail till min jobbcotch där jag skrev att det va färbaskat svårt att försöka framhäva sej själv i ett personligt brev, när man hela tiden ifrågasätter sitt yrke, och varför man jobbar med det här. Att det går verkligen inte att skriva att man är bra på det och det, när man inte vill jobba inom det. Det är som Linda säger, varför ska man få ett jobb inom nått man inte vill jobba, och sätta hinder för sej själv?
Jag sätter ju stopp för mina drömmar och mina egna mål som jag har inom min karriär. Och varför ska man göra det? hur ska man då utvecklas inom det man vill utvecklas inom?
Så fort jag får tid, ( borde boka in fler möten med min jobbcoatch, för då verkar jag få jobba ) så ska jag kika runt, se ifall man kan få hjälp nånstans att veta vad man ska ha för behörigheter och såntdärnt ni vet. Jag vill plugga så jag blir nånting nångång.
Iaf, hon skrev så snällt tillbaka och frågade, om man bortsåg från allt som hindrade mej till att bli det jag ville, vad vill jag hellst bli då. Jag SKA bli kostrådgivare, nångång ska jag bli en personlig tränare.

Nej, jag är en flitig myra på jobbet idag. Jag gick till och med dit imorse, och nu ska jag gå tillbaka. Har massor av energi idag. Och träningsvärk i ryggen efter gårdagens träning, body combat!
Efter jobbat åker jag på en gång till mor och rastar hundarna. Hon har tagit sej en minisemester ner till sundsvall. Efter det ska jag slappa framför tv:n, möjligtvis ta in vilddjuren, bada bubbelbad och vila upp mej lite grann. Det behövs känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0