Jag har aldrig i hela mitt liv

blivit så utskälld på jobbet nånsin som idag. Ni må tro vad skäll jag fick. Och då insåg jag att jag inte ska jobba med det här länge till. Jag har många gånger ifrågasatt mej själv varför jag jobbar med det här. Jag vet inte. Jag får inget vettigt svar av mej själv, och jag visste ju egentligen redan när jag utbildade mej att det va inte det här jag skulle bli. Det är nått annat, men jag vet inte vad. Att det ska va så förbannat svårt att bestämma sej, och att dom inte kan ha en utbildning med allt man vill bli i samma utbildning. Vore toppen.
Meen, iaf. Jag vart knocked down av denna primadonna som hade mage att skälla på mej, inför allt folk. Så jag ska in och träna ikväll när jag slutar för att bli av med lite aggressioner. Det behövs verkligen, tänk att det där skulle ta så hårt då? Fan va less och arg å bitter jag vart för att gå tillbaka till jobbet nu. Jag vill hellst inte, verkligen inte trevligt. Men man måste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0