Jag varnar er.

nämn aldrig ordet sovmorgon. Det är djävulens ord. Djävulen finns till för att va jävliga mot allt och alla. Djävulen hälsade på mej imorse. Faan, äre inte telefonen som väcker mej äre nån jäkel som knackar på på dörrren.
Halv tio vare nån som ivrigt plingade på, när jag hade masat mej ur sängen, klätt mej å går och öppnar finns inte en endaste själ där. Jag chansar på att de va djävulen som knackade på, satte sej uppe på dörren, hånskrattade och flög sin kos.
Men iaf, jag skulle endån upp klockan tio, så nu ska jag inte va bitter. Har precis intagit en stor fet frukost bestående av massor av gotta!
Nu ska jag ta å kamma mej, klä om och åka på affären och hämta ut mitt paket som jag har fått. Sedan blire träning:)

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0