Lever på turen

oj, vilken nedrans tur jag å Saga hade idag då. Hon är superduper duktig att göra halsband och armband och tycker såklart att det är jätteroligt. Jag trodde inte vi hade några sånna hemma så vi tänker inte mer på det. Jag går in i skrubben för att kolla om vi har nå mer skithuspapper eller om det behöver införskaffas.
Bara av en ren reflex så kollar jag på en kartong som har varit där uppe sen jättelänge. Och på den fanns det pärlor och snören. Äre inte helt fantastiskt hur det kan va? :)

Jahaja, vi skulle egentligen ha haft en mattelektion nu, men hon tyckte det va så roligt att göra halsband så hon gör det istället. Tjatar man om att man ska gå i skolan när man blir större, då måste man kunna läsa, räkna och skriva också! Haha, så försöker ungen inbilla mej att hon är sex år, men jag går inte på det! :)

Nejnej, nu tror jag minsann att jag ska ta å byta om litegrann. Jag ska åka å lämna Saga hos sin mormor och sen ut å springa runt blindtarmen. Jag ska springa fort och på tid och slå mitt rekord. Haha, fast det rekordet kan inte va svårt att slå eftersom jag alltid va tvungen att gå ganska mycket förut för jag fick ju sån håll, men nu tror jag att det kan ha blitt bättre med det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0