Övertydlig

Jag vet inte, men jag får en känska av att man måste vara övertydlig i vissa sammanhang. Har man en blogg så får folk lätt förutfattade meningar om en och 'känner' en bättre än en själv.
Så här kommer mitt förtydligande till dessa människor som INTE känner mej, men som tror att dom vet allt om mej: Jag har aldrig i hela mitt liv stoppat fingrarna i halsen och spytt upp maten. Jag kräktes konstant i tre månader, minst 3 gånger om dagen så fort jag öppnade kylskåpet, stoppade nått i käften, kände matos osv. ( När jag va gravis ). Det var ett rent helvete, och har ni själv spytt dagligen, så förstår ni att man inte skulle utsätta sej själv för att spy efter en måltid.
Jag förstår din/eran extrema avundsjuka eftersom jag förmodligen har en så sjukt mycket snyggare kropp än dej/er.
Sen är det upp till dej om du vill tro på det där, men vill göra mina övriga läsare uppmärksamma på att den anonyma är ingen människa jag känner till och att han överhuvudtaget inte känner mej.
Förmodligen är han fet också. Det skulle förklara en hel del.


Kommentarer
Postat av: Sandra Q

Jag förväntar mig inget. Men det kommer nog snart.:P

2009-10-13 @ 11:29:22
URL: http://sqvist.blogg.se/
Postat av: zingo

Visst e d härligt me folk som hela tiden har åsikter om en...sen kan dom oftast inte stå för dom heller utan man får höra dom bakvägen...skitstövlar finns d gott om...Stå på dig..=) Grattis till segern oxå...=)

2009-10-15 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0