Störigt

Igår va jag så taggad till att köra ett pass som jag skulle va helt död efteråt av. Jag hade vilat upp mej i två dagar för att verkligen kunna prestera max.
Vi ska köra funktionell puls. Men vad händer? Jo, redan efter första varvet har jag en otroligt retsam luftmage och det blir som rapar hela tiden. Värt att notera är att jag inte kan rapa. Även att jag aldrig i hela mitt liv haft sura uppstötningar eller halsbränna, fick jag även glädjas åt. Jävligt svårt att andas ordentligt i detta tillstånd kan jag avslöja. Gick "helt okey" till det sista varvet. Den sista övningen som jag gjorde, step, tog jag i allt jag hade, och pang bom död. I magen. Precis som att sträcka magmusklerna, vidrigt ont gjorde det och jag va naturligtvis tvungen att avbryta. Förvisso va det bara en och en halv övning kvar, plus bonus. Men att jag va så taggad från början till att köra slut på mej själv, att göra ett perfekt pass och sen bara pysa ihop stör mej så otroligt. Fast å andra sidan va jag helt slutkörd iaf, så jag tänker fokusera på det som va bra istället. Va bara tvungen att gnälla lite:)

Så naturligtvis så måste jag ju undra vad som hände med magen, för jag har aldrig varit med om nått sånt där tidigare. Och jag har förstås köpt en youghurt som jag inte tycker om, naturell. Och för att jag ska kunna äta den, dränkte jag den i massvis med kanel. Alltså, inte bara en tesked eller två. Utan mycket kanel.
Och det känns ju som att kanel skulle kunna ha den effekten med halsbränna och sura uppstötningar om man intager för mycket. Så idag vart det indragningar på kanelen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0