Ungen skall tvagas!

Eftersom min fina lilla sessa ska åka bort ikväll så ska hon tvagas ordentligt och va fin i håret så nu ligger hon i badkaret och glassar sej lite grann. =)
Ikväll ska jag först träna lite grann, sen iväg på nånting om kost och träning. Det kan väl va bra på att gå på tänkte jag.
Imorrn äre först jobb som gäller, sen tycker jag Saga är så pass stor att vi tar en sväng bortöver kaxås och köper lite skoterkläder åt henne, naturligtvis ska hon ha en skoter också. En sånhär gullig liten skoter ni vet? :p

Micke ringde och frågade om jag ville jobba nu, men jag hade ingen lust. Det är kallt och jekligt ute, och vi hade precis käkat frukost. Saga skulle först va tvungen att fraktas till brunflo och jag ska brumma tillbaka hit, för att sen behöva åka in till stan igen, så jag skippade det idag. Jag ska ju jobba imorrn ju. Det får kanske räcka det.

Förresten, min nya tid igår! Huuh, så jävla löjligt det där med löpträning ute är. Jag förstår ingenting! Ju mer jag försöker mej på att förstå på håll, ju värre blir det? Varför? Nån som springer mycket, som aldrig drabbas av håll som kan ge tips och råd på hur jag ska göra? Och jag kan springa länge på löpbandet på gymet utan håll, fort, uppför, länge. Vad sitter det i lixom?

Förresten, jag va ut i stallet och skulle frisera bitchen till hennes lopp idag. När jag kommer tillbaka 15 minuter senare ( max ) så kommer saga och jag får en kram när jag kommer in. Tycker hon ser lite annorlunda ut i håret sen jag gick men jag tänkte inte mer på det eftersom jag tänkte att det är väl ingen som klipper henne. Men vet ni vad? Hon hade helt sonika tagit saxen och klippt sej själv :) Kan ju skryta om att nu har jag en frisör i släkten:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0