det är så konstigt

jag sitter och funderar, och funderar. Men jag kommer inte fram till nått. Mitt huvud värker och jag blöder blod. Så lustigt. Kanske ska jag sluta fundera, eftersom det bara ger mej massa funderingar.

Jag har inget att skriva om. Jag kan skriva om min gårdag. Igår va jag på Simon och Viktor och åt en fet middag med flera människor. Alla beställde mat samtidigt. Förrätten gjorde dom helt korrekt, mycket god.
När vi kom till varmrätten fick alla sin mat. Allt i sin ordning så långt. Men dom hade visst MISSAT min beställning och jag fick ingen mat. Dom skulle genast gå å tillaga den på en gång. Jag fick in min mat ( lagomt till alla andra hade ätit klart), mycket nöjd eftersom jag va vrålhungrig vid det laget. Mmm, pepparbiff eller nått liknande. Skär en skiva. Mmm, en rå pepparbiff nejtack! Jag blir ganska irriterad. Är spydig på servitiserna. Dom tar tillbaka och tillagar ny mat. Jag sitter där, hungrig och funderar på om Mcdonalds är ett alternativ. Snor stripes av Saga. Min mat kommer in. Jag är nöjd. Gott vare.
Till efterätten, beställde in en chokladkaka med kokostäcke och vaniljglass. Flera andra gjorde det också. När jag väl får min och börjar kolla på dom andras likadana som min, ser jag att min är hälften så stor som deras. Frågade magnus om jag såg fel och han vräker ut ett gapskratt. Min va verkligen hälften så stor. Det va ju bara att skratta åt eländet. God va den iaf, och jag gick mätt därifrån. Och även fast jag inte skulle betala ett öre själv så vart jag nöjd när min mat vart gratis. Tänker inte betala för den där servicen, och jag går inte tillbaka dit igen. Får man maten strax efter nio och beställde den strax efter sju blir jag bitter. Hehe...

Nej, nu ska jag gå å va happyface över livet. Jag älskar mitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0